fredag 6. desember 2013

Fra instagram til blogspot!


Mitt første innlegg på bloggen! Da fikk jeg somlet meg inn på blogspot etter en god stund. Dette er da min blogg som kommer til å handle om min hverdag og mine syn på ting, blir mye interiør, gjenbruk, inspirasjon og diy som jeg virkelig brenner for.
Mitt navn er Camilla og jeg stortrives i min jobb, nemelig en interiørbutikk, noe som passer meg perfekt. Jeg har alltid hatt lidenskap for interiør, men er i de 3 siste årene det virkelig har tatt seg opp. Holder til på det glade sørlandet, og der vil jeg nok alltid holde til, hehe. Bor i leilighet sammen med min forlovede, vi håper å finne et hus om ikke alt for lenge, men ikke alltid lett å få både drømmehuset og drømmestedet. Vi gifter oss til sommeren, så det vil sikkert dukke opp litt bryllupsting på bloggen. 
Jeg er også å finne på instagram : millasinterior.



Så blir både å finne på bloggen og instagramen, så er bare å følge med! 

- Millasinterior

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar