tirsdag 14. januar 2014

Borddekking

Tenkte jeg kunne vise dere borddekkingen jeg gjore for en liten stund tilbake. Syntes det er så moro å stelle i stand selskaper og middag til folk, prøve å få det lille ekstra på bordet. Nå bor vi i en leilighet, så det blir ikke så mye tilstelninger pga liten plass. Ser virkelig frem til å kjøpe oss hus og kunne invitere flere venner sammtidig på middag. 

Det første bildet er tatt dagen før gjestene kom, så hadde ikke fått kjøpt blomster enda. 



Både borddekkingen og maten ble en suksess, hvertfall i mine øyne.  Anledningen var at min far hadde bursdag, så det ble feiret med hvitt og sølv. 



Og til dette trengte jeg ikke å kjøpe noe, man har alltids alt for mye hjemme har jeg funnet ut av, hehe. Det eneste jeg kjøpte var rosene. Borddekkingen ble kanskje enkel, men syntes det ble fint!

- Millainterior

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar