fredag 13. februar 2015

En ny start

Da prøver jeg på meg med en ny start!

Litt om meg, Jeg heter Camilla og bor på det vakre sørlandet, jobber på en interiør butikk, der jeg trives godt. Jeg er opptatt av interiør og gjenbruk, ikke serlig fan av kjøp og kast. Det er utrolig hva litt maling eller spary kan gjøre. En blanding av gammelt og nytt skal pryde vårt hjem. 



Jeg giftet meg med drømme mannen sommeren 2014 og da vinteren kom kjøpte vi oss vårt første hus, der vi bor sammen med våre tre katter. Huset er 17 år gammelt som trenger masse kjærlighet, som vi skal gi det. Vi har alt begynt å pusse opp inne, men ting tar tid. Til sommeren skal huset også få litt kjærlighet på utsiden, vi har store planer for vårt lille koselige hus. 



Er vell egentlig ikke så mye mer å fortelle, bloggen vil handle om min hverdag, oppussing, interiør,gjenbruk også videre. 

Jeg er også personen bak instagram kontoen: millasinterior1
Koselig om du tar en titt innom. 


- Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar